.




Igår hade jag en riktig super kväll !
vi var först i ryttis och sedan drog vi oss till Agnes där vi drack lite innan vi drog oss ut.
vi drog oss till platens och sedan gick jag iväg någon timme till platå och var där med henne, lena ,  goran , dejan , camilla och carl. bästa med att träffa sina syskon ute är att dem bjuder !!

sedan drog jag mig mot dennis och sov där.
imorse vaknade vi tidigt och kollade på lejonkungen, klassiker !
sedan drog jag mig hem och har nu suttit och pluggat i evigheter känns det som.
snart ska jag dra mig in mot stan och fika med sara , som är hemma över helgen !
sedan drar jag mig till ekägen för att käka middag hos matilda.


Puss .

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0