Dag 06 – Min dag/igår

Igår kväll åkte jag till matilda och kollade på film med resten av tjejerna. sedan körde marina mig till en lokal där ronja hade sin födelsedagsfest. var där ett tag sedan drog jag mig hem. min hund ragnar är verkligen inte snäll när han är trött.. en kompis  hängde med hem och när ragnar såg min kompis började han morra och la sig under sängen.. detta är inte första gången utan det händer rätt ofta !!


Idag åkte jag in till stan med mamma och syrran. vi gick runt lite och sedan gick jag och mötte andreas.
vi köpte något att dricka och sedan drog vi oss till ån och satt där och snackade ett bra tag innan jag drog mig hem..

Ikväll kommer agnes och segerberg till mig óch ska se någon film, o bara ta det lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0