.

Shit vilken lång dag det har varit idag! Dagen började med praktik vid åtta imorse. Efter min praktik så drog jag mig till Anki o Lasse o fikade där en snabbis innan jag åkte hem för att byta om o dra mig till årets första balträning , vilket gick bra för allt vi gjorde var att gå typ..


Sedan drog jag mig till min syster o käkade med henne o Rasmus . Efter ett ta kom även goran, min så kallade andra bror som han gärna kallar sig , lena och min andra syster. Vi satt i soffan kollade på tv o hade det allmänt lugnt!


Sedan drog jag mig till min vän som har varit hemma över helgen från Norge. Han åker tillbaka redan imorgon o är borta i en hel månad.. Sen är han hemma en helg till innan han drar sig utomlands i sex veckor..
Inte ett dugg avundsjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0