.

 
 
På bilderna ser ni hur min kväll har sett ut!
 
Bild 1 : jag har gjort egna julklappar i år. så idag har jag gjort egna ljus i små söta koppar som jag har köpt på loppis. tyckte faktistkt att det blev väldigt bra och det vart en lite mer personlig julklapp. :) dock har jag verkligen inte gjort det till alla utan dessa är till Mamma, mormor och min moster !
 
Bild 2 : fick min efterlängtade Café tidning på posten idag, ( JA , jag läser en killtidning. varför ? jo,för den är så himla bra!! ) så har suttit och läst den. druckit varm choklad och bara haft det gött!
 
Imorgon ska jag till stan och fixa dem sista julklapparna och på kvällen drar jag mig till Knut och Sofia för att fira Sofias födelsedag. just det, Knut och Sofia har förlovat sig!!! så himla glad för deras skull !!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0