Lördag på Platens



Igår var jag och min syster och tränade tidigt på morgonen.
sedan drog vi oss till stan..

på kvällen kom elin s och malin hem till mig. vi satt och snackade och drack i några timmar
innan vi drog oss in till stan. Det var så sjukt lång kö för att komma in på platens.
men in kom vi ! hade så sjukt kul. men efter ett tag så tappade vi bort malin och vid runt två
så drog Elin. då var jag med Linda resten av kvällen..  när dom stängde skulle jag hämta min jacka.
runt 100 fulla personer som ska hämta sina jackor är igen bra komenikation.....
tog mig 45 minuter innan jag fick min jacka ! sedan drog jag mig , och fick sova i ett as kallt vardagsrum.
men det funkade det med !

Idag vaknade jag tidigt för att dra in till stan och käka frukost med sara, ellen och lyddan !
efter det drog vi oss till kyrkan. sedan åkte jag hem och la mig i sängen.. vilket jag gjort hela dagen...
nu blir det att se film med Familjen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0