You're too good to be true










Hade en grym kväll igår! hade planerat att inte gå ut alls dem här helgen, men så kände jag för att bara
sitta på 55:an med några och ta det lungt. helt random, oftastär det dom kvällarna som är bäst.
 Åkte till johanna igår vid tio och där var redan Maki. sedan kom viktor och david och vi drog oss in till stan och mötte upp  jimmy. vi satt och drack en del och snackade massor.. sedan var jag tvungen att dra mig.

Imorse vakade jag runt elva och pallade verkligen inte gå upp. men var tvugen för att hinna med bussen.
så tog på mig mina kläder och sedan sprang jag fort som fan för att inte missa den...
man mår verkligen som man förtjänar idag. fast jag förtjänar inte att må riktigt såå hääär...
Köpte även pizza till frukost till mig och min syrra sedan drog jag mig till Karro där även johanna var.
vi käkade bullar och låg i karros säng och typ sov... haha .

Nu ska jag ta tag i mitt plugget. men först tänker jag gå ut och gå en sväng i det fina vädret.

jag har verkligen haft en underbar helg !

-

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0