Tisdag 111025




Gick upp redan vid halv sex imorse för att hinna med bussen för att åka till min praktik.
HALV SEX ! sjukt jävla tiiiidigt ! men jag Hade så sjukt roligt där idag, vi hade krig.. vi har massa tidningspapper som vi har gjort till små bollar.
dom började vi kasta runt på varandra och det slutade med att alla utvecklingstörda också började kasta på varanda..

efter min praktik så träffade jag mamma och vi gick lite på stan. två fina tröjor fick följa med mig hem.
sedan drog jag mig hem till Karro och käkade och sedan kom även Jowjow...



Det är redan Tisdag och jag har redan planerat upp hela helgen. Eftersom jag får min lön på torsdag så har jag
och Jowjow bestämt att vi ska fira detta med att gå ut Torsdag , Fredag och Lördag !
sedan på söndag åker jag med mamma till Malmöööö....

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0