Lördag !

Igår var jag på Acnes utförsälning med min mamma , mina systrar och lena. köpte en klänning/tröja som jag visar er någon annan gång för jag kan tydligen inte lägga upp några bilder.. tränade även med min syster och sedan gick vi in till stan igen och käkade lunch.. på kvällen drog jag mig till johanna där vi bakade muffins med karro o marina. senare kom även Idil och Nari. efter ett tag så drog jag , Nari , Idil och Johanna ut. jag och johanna gick in på platå för att fixa stämpel sedan gick vi till sliver en sväng. och efter det drog vi oss en liten stund till 55:an.. resten av kvällen spenderade vi på Platå. Det var kaos. helt stört mycket folk... Ikväll så kanske jag drar in till stan och fikar med några. sånt som märks. efter det ska jag träffa en kompis och gå lite i spåret.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0