Lördag !

Igår åkte jag in till stan med mamma och träffade mina systrar. gick där en sväng sidan satte vi oss på resturang och käkade lite. på kvällen drog jag till ryttis för att där var både Maggan och Lina som jag inte träffat på väldigt länge !

efter det drog jag mig till Jowjow och vi snabbade oss in till stan. hade så sjukt roligt !
Karro kom in på platå också vilket var awsoome !! vi var med Danyar , Vato och rushdi hela kvällen.
sedan skulle dom andra dra och jag ville vara kvar så jag var med johannes resten av kvällen.
asså denna pöjk får alltid mina kvällar till att bli dom bästa! slutade med att jag och johannes satt på en stor fotbollsplan och sjöng till massa dålig musik ! sedan följde han mig hela vägen till min syster.

All kärlek till min underbara bögkompis ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0