Fredag kväll .










Igår hade vi maskerad i skolan. så nästan hela min klass hade på sig one pice i skolan. måste säga att det brde alla ha i skolan, för det var grymt skönt !

på kvällen åkte jag in till stan för att möta upp Sara o resten. vi satt på 55:an ett tag och sedan vidare mot steves.
efter ett tag så var jag tvugen att dra till sliver och möta upp Elina o Julia. var där lite för länge. glömde helt bort tiden. men sedan drog jag mig vidare till Platå och träffade min kära barndomsvän Victor som fyllde 19 år igår.
var där ett tag sedan drog jag till 55:an och mötte upp joel , simon , Filip , marcus och deras kompisar..
efter det drog vi alla till Pitch black. hatar Pitch egentligen men jag hade faktiskt väldigt roligt.

strax åker jag in till stan för att gå på en utställning som jowjows mamma har.
sedan drar jag mig hem till segerberg o då ska vi hämta upp resten av folket och dra
på en julmarkand. MYS !

ikväll blir det alternativ och sedan utgång med en väldans massa människor.

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0