12 Frågor.



Lista på tolv frågor.


Beskriv din musikstil: jag lyssnar på rock samtidigt som jag gillar att lyssna på hip hop.

 Beskriv din klädstil: oj , jag tar på mig lite vad jag vill. Jag trivs i klackskor och väldigt tjejiga kläder  samtidigt som jag älskar att ta på mig mina killtröjor o stora jeans.

Hur många syskon har du:
jag har tre riktiga syskon. En bror o två systrar. Sedan har jag även en halvbror , som jag dock aldrig har träffat och en foster syrra.

Hur har din dag sett ut, så här långt: jag vaknade tidigt imorse av att lyddan sa åt mig att hon skulle ta ut luften i våran madrassen. Sedan tog vi bussen in mot linköping och käkade frukost i kyrkan. Efter det hämtade mamma mig och vi åkte till min syster o fikade.

Vad ska du göra resten av dagen:
jag ska sätta mig i soffan o kolla på OC sedan sova lite. Ikväll ska jag se en film som mamma o micke hyrde o dricka en jävla massa LEFFE.

Vem var den senaste personen som ringde dig och vad ville personen: Ludvig. Han skulle berätta att han hade tappat sitt paket cigg som han precis köpte och bara hade rökt en cigg av ciggen som låg i paketet..

Vem var den senaste personen som du ringde och vad ville du personen: Mamma. Undrade när hon skulle komma och hämta mig.

Har du några gosedjur i ditt rum: ja, jag har ganska så många me to you nallar.

Har du någon gång tänkt tanken, jag skulle vilja äta upp en hel ask med vindruvor: hahah, nej det har jag faktiskt inte..

Vilken typ av killar faller du för: jag tycker om killar som vet var dom vill och skiter i vad andra tycker. Dom får gärna ha tatueringar och en snygg klädstil.

Kan man vara bästa kompis med en kille: klart man kan. Jimmy är min bästa kompis och han är kille.

Om du vann en miljon, vad skulle du göra med pengarna: jag skulle först av allt boka en resa till usa och vara där ett tag. Sedan tänker jag köpa as snygga möbler som jag kan ha i min framtida lägenhet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0