man vet aldrig vad man gott miste om förän man har slutat.

Igår hade jag tre lektioner , så jag slutade tidigt..
efter skolan gick jag till stan för att möta upp min syster och efter ett tag kom även mamma.
efter det drog jag mig till trädgårn och tittade på volleybollen.

ett tag senare drog jag mig in till stan igen och mötte upp Agnes, maria, Ludvig och victor.
efter att ha sutit där på 55an med dom ett tag så drog jag och maria hem till henne och hon bytte om
innan vi drog oss tillbaka till stan och satte oss på Plaza. Det var trevligt och fler och fler folk kom..
sen vart klockan ganska mycket och då kom karro och vi drog oss in till sf för att se på bio !

mycket lyckad dag. !!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0