har tråkigt så här kommer det en tråkig lista...



Senaste


Låt du hörde: britney spears - im not a girl  . haha

Film du såg: senaste film minns jag inte. men såg adam och eva nyss.

Mat du åt: köttgryta

Kram: tom

Hångel: tom

Känslan: längtan

Resa: spanien.

Dröm: ooj, minns inte..

Person du träffade: mamma

Personen du pratade i telefon med: mamma

Personen du fick sms av: tom

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig ?

Gången du var utomhus: idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: julafton

Saken du köpte: snus

Allmänt

Ska bli skoj:
sommaren

Ska inte bli skoj att: sova

Sparar till: sommaren

Pålägg som gäller: ooooost

Önskar att jag var bättre på: matte

Dagens dryck: mjölk

Vad saknar du: inget

Vad har du gjort idag: sara har varit här och min morbror sedan på kvällen drog jag till matilda med tjejerna.
sen träffade jag tom en snabbis.

Hur tidigt stiger du upp: har jag praktik behöver jag gå upp vid 5 men går typ upp kvart i 6 ändåå...  annars sover jag så länge jag kan

Vad ska du göra ikväll: träffa tom snart sen sova.

Hur många timmar sover du per natt: ooj, typ 6- 7 ?

Vad är det för veckodag: torsdag

Bästa saken som hände dig förra sommaren: öland, tyskland och frizon

Favoritplagg i garderoben just nu: min nya sweet tröja !

Byter gärna garderob med: kenza. hahaha

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: Linas kvällsbok 2 . läste ut den igår faktiskt.

Mitt rum kan beskrivas som: stökigt.

Jag tränar: tränade volleyboll men slutade på grund av personliga själ. men nu tränar jag bara på gymmet och går på pass.

Jag ville bli när jag var liten: hahaha, när jag var liten ville jag jobba med äldre människor medans alla andra ville jobba som typ polis eller nått. men tur att jag förmodligen kommer jobba med äldre människor när jag pluggat klart då...


Kommentarer
Postat av: sara

Mitt rum kan beskrivas som: groteskt äckligt!!!

2011-01-07 @ 19:01:57
URL: http://sarastenumgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0