2010

1. Hur har året 2010 varit för dig? rätt bra, sommaren kunde i alla fall inte varit bättre. vädret under december kunde ju varit bättre..
2. Bättre än förra året? lika bra som 2009
3. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var i tyskland med mina underbara vänner. hade några bajskorvar i håret och jag har träffat några helt underbara människor.
4. Höll du några av dina nyårslöften?hade nog inga.
5. Någonting du aldrig kommer glömma från 2010?Teenstree, alla underbara dagar i skolan med dom bästa, frizon, öland, alla underbara sommarkvällar, alla söndagar då jag har fikat med mina tjejer.
6. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? tror jag inte ?
7. Dog någon som stod dig nära? jaa tyvär
8. Har du flyttat under år 2010? Nej
9. Vad var din största framgång 2010? har kommit närmre tjejerna i klassen
10. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? inte en aning
11. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?17 augusti hela vecka 29 och 29 december tror jag. och Tyskland
13. Har du varit sjuk eller skadat dig? små sjuk bara
12. Vilka länder besökte du? Sverige, tysklan, spanien. tror det vara alla.
14. Har du skämt ut dig? Jorå det har jag nog allt ett flertal gånger
15. Största misstaget? ooj, inte en aning
16. Har du gjort någonting du ångrar? Yes
17. Isåfall vad? Klantigheter
18. Bästa köpet? Tysklandsresan helt klart !
19. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, fika
20. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mina fina vänner!
21. Har du träffat några nya vänner? Ja det har jag
22. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?ooj, gladare tror jag.
23. Vad önskar du att du gjort mer? vet inte
24. Vad önskar du att du gjort mindre? Köpt massor av fika !
25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? inte en aning
 26. Hur tillbringade du julen? Hemma med famlij. och med en kompis
27. Blev du kär i år? det blev jag nog
28. Största musikaliska upptäckten. -
 29. Favoritprogram på TV? Desperate housevives, vänner, sex and the city
30. Bästa boken du läste i år?ozzy osbourne självbiografi
31. Har du förlorat en vän? det har jag.
32. Har du varit ute en hel natt? Ja absolut
33. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? jag var i skolan och mina kompisar sjöng för mig i klassrummet.
efter så fikade jag med sara och sen hem och åt middag med min familj
34. Vilken kändis var du mest sugen på? david beckham. kommer alltid att vara
35. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? allderles för många
36. Vem saknade du? Laila, kommer alltid att sakna henne
37. De bästa nya människorna du träffade? mina underbara vänner
38. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? inte en aning

Listan är snodd från sara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0