Watch out girls...







 

Foto : Marina Kranjec

idag vaknade jag upp hos maria. hon sov som en gris och hörde inte ens när jag gick.
efter åkte in till stan för att träffa Elin och marie som kommer hjälpa mig med en grej som kommer göra mitt liv en smula bättre... efter det drog jag och köpte två munkar till mig och karro sedan hem till henne för att äta upp dem. somnade sedan i hennes säng efter det drog vi oss till stan och fikade med Marina och Matilda. vi planerade våran lilla resa vi kommer göra i sommar :) sedan gick M & K . jag och matilda fixade lite på stan innan vi gick åt olika håll.. hon åkte hem och jag träffade ludde vi käkade på stan sedan gick vi på en lång promenad innan jag drog mig hem....

har haft en trevlig studiedag och imorgon är jag ledig från praktiken. kan inte bli mycket bättre...

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0