Red lips.

Fredagen blev det att åka ut till sturefors hem till joel och se på film.
först såg vi en film med hans familj sedan gick vi tiill hans rum och såg en väldigt bra film.

lördagen, då hade jag praktik vilket blev att vi åkte på dans till kisa med de boende. jag ääälskar verkligen min praktik, jag har så sjukt roligt med de boende och personalen.  ! sedan hem. bussresan hem var helt störd. tog mig fucking 40 minuter att komma hem. sedan byta skor och åka till alternativ där jag var med fin fina vänner. efter det mötte jag upp en kompis som soov hos mig.
vi vaknade vid 2 idag käkade lunch och sedan åkte vi in till rese. jag tog bussen till ekägen för att träffa mina underbara tjejer och min kompis åkte hem...

nu ska jag läägga mig i sängen med mamma och kolla på tv sedan sova.
puss.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0