.

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? redan svarat på detta..
2. singel eller förhållande ? singel
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? ja, eller hon var mera som min mormor.
... 4. När var sista gången du verkligen skrattat? i lördags
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? johanna
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? haha äre säkert.
7. När var sista gången du grät mycket? minns inte.
8. Är det någon du vill göra allt med? njaaa
9. Hur många kan du berätta allt för? finns några
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? yesbox !
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? ja, en hel del.
12. Beskriv dig själv med ett ord? snäll ?
13. Har du något som hör till ditt ex? Japp! en t-shirt och en lampskärm (?)
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? jaa
15. Fullständigt namn? Alice Maria Elvira Berthilson
16. Favoritlåt? ACDC - eye of the tiger . kommer alltid vara en av mina favoritlåtar...
17. Favoritfärg?svart o lila
18. Bästa vänner? finns en del.
19. Person jag saknar som gillade min status? what ?
20. Första kyssen? haha , det var med en väldigt skum person.
21. Sista kyss? med en person som betyder en del för mig.
22. Första kram? ska man komma ihåg det?
23. Senast kram? mamma
24. Senaste meddelande från? Ali
25. Senaste person som jag någonsin sett? räknas doris som en person?
26. Mitt missbruk? snus...
27. Favorit butiker? First aid och Carlings
28. Vem jag berätta allt för? ingen men finns vissa jag berättar mycket för.
29. Favorit djur? hund.
30. Lång? jag ? 158,50
31. Vem har mitt hjärta? jag har mitt hjärta hoppas jag ?
32. Favorit film? A walk to remeber
33. En hemlighet? tänker jag inte skriva här.....
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 8
35. De flesta minnen med? mina syskon
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? inte en aning .
37. De hetaste person som gillade detta status? ??
38. Vem jag inte kunde leva utan?
mamma
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? oj, johanna , karro , marina och matilda. även mina så kallade kristna kompisar !
40. Vem jag älskar mest? min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0