.

Fredag : åkte hem till Karro på kvällen för att kolla på film och bara snacka skit.En mycket mysigt kväll som ledde till att jag kom hem rätt sent..

Lördag: åkte in till stan för att träffa maria o agnes. Vi köpte fina presenter till sofia !Åkte sedan hem en snabbis o fixade mig innan jag åkte hem till agnes. Maria var redan där och vi gick oss mot lokalen där vi skulle spenera kvällen. Det var sofias överraskningsfest och gud så glad hon blev ! vi var där käkade lite taco , dansade , och snackade skit ! sedan tog alla bussen in till stan och vi satta oss på 55:an o chillade.
Träffade en kompis som var allt för full. Så det slutade med att jag följde med den här personen hem.

Söndag: vaknade tidigt åkte hem till agnes o sedan hämtade micke mig där. Vi åkte hem till min syster där mamma o min andra syster redan var. Vi ska överraska lydia med en julgran. Hon kommer nämligen hem imorgon efter två veckor i USA.Sedan på kvällen så var Lyddan o Ellen hemma hos mig och vi såg på film o snackade lite om Öland !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0