.

Onsdag : vi åkte upp tidigt från linköping med buss4you. Sov hela vägen upp. När vi kom fram gick vi på stan hur länge som helst o köpte det vi skulle. Vi käkade jättegod indisk mat o sedan gick vi ännu mera på stan. Efter ett tag så hade vi jätte ont i fötterna så vi satte oss på ett mysigt Café. Sen var klockan mycket o vi drog oss mot nalen med två tjejer som hittade dit. J.cole var helt jävla grym. Konserten var slut runt elva men vi stannade kvar ganska länge efter det…Vi drog oss mot T-centralen och vad häder… det är stängt o öppnar inte förän klockan fem på morgonen. Grejen är den att vårat tåg hem gick klockan tjugo över fem på morgonen o hade tänkt att vi skulle sova på T-centralen. Så vi gick runt för att hitta något ställe som var öppet. Så vi gick till MAX o käkade men det stängde klcokan två. Så efter det gick vi tilll någon konstig bar o satt där ett tag innan vi gick vidare till buss termenalen för att sova lite. När vi kom dit så vare så sjukt mycket uteliggare som också skulle in dit för att sova. Sen blev klockan i alla fall fem o vi gick mot tåget o åkte hem…

 Torsdag : vi kom fram till lkpg vid sju på morgonen så vi gick direkt hem till johanna o sov! Fick i alla fall sova två timmar innan jag var tvungen att dra till skolan för att ha en stor PA redovisning som faktiskt gick bättre än förväntat.. efter det åkte jag hem för jag mådde inte alls bra. När jag kom hem så kollade jag tempeln. Feber ! ville verkligen inte bli sjuk eftersom jag skulle åka till örebro över helgen.

 Fredag : stannade hemma från skolan för att bli frisk o vid fem tiden kom macke o joel o hämtade mig sedan åkte vi mot agnes o hämtade upp henne också! När vi kom till örebro började vi med förfest! Sedan drog vi oss mot strömpis ! hade skit kul men det var så jävla mycket folk ute att det knappt gick att dansa på dansgolvet.. när dom stängde så drog vi oss mot max för att käka sedan tog jag taxi till vårdberga.

Lördag : Macke o Sara hämtade mig sedan hämtade vi upp alla andra o drog oss mot lager 157 o sedan drog vi oss mot något stort köpcenter där vi käkade o lite sååå ..På kvällen så drog vi oss mot pitchers för att se matchen. Eller o andra sidan vare typ bara jag som såg matchen för dom andra satt i baren o drack !  BARCA vann i alla fall vilket var det viktigaste.  Sedan drog vi tjejer oss tillbaka till sara o killarna drog ut för att festa vidare…

Söndag : fem pers i ett litet rum är väääldigt varmt ! men det funkade. När vi vaknade så låg vi där o drog oss lite innan vi drog oss hem. På kvällen kom lydia o jacob o hämtade mig och vi körde till max o käkade lite glass. Det har blivit en jävla massa max dessa dagar !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0