18 år !

Igår så kom mamma , micke och H in till mig med presenter.
efter det åkte jag till skolan och klassem sjöng för mig.
vi hade även nollning igår och det var dragkamp mellan ån i berga.
nollningen är väl så där , stor faddrarna äre som sköter allt och vi andra treor tittar bara mest på.
men på  fredag så blir det ändring på det !

efter skolan åkte jag hem för att byta om och sedan åka in till stan.
när jag kom fram träffade jag ludvig och vi gick och mötte upp segerberg för att sedan dra till 55:an.
sara och linda kom efter ett tag . även sofia tittade förbi. :)

efter det gick jag och ludvig ut och åt. riktigt gott vare !
vi gick efter det upp till plaza och spelade biljard. ludvig vann alla gånger.
kan ju säga att jag inte är jättebra på att spela biljard så det var ganska väntat..

efter vi hade spelat klart så drog vi oss hem och kollade på solsidan innan vi gick och la oss ..

Tack  för alla gratulationer , jag hade en underbar dag och på söndag ska jag fira min födelsedag med familjen !

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0