Jag är nästan där



I fredags åkte jag hem till maria. vi var hemma hos henne och käkade pizza och hade allmänt mys :)
i lördags åkte jag in till stan för att träffa Marina och johanna på stan. vi käkade glass och jag fick med mig
ett par nya shorts hem.. på kvällen drog jag mig in till stan för att träffa ludvig och vi såg på bio.
en ganska så skum film , fast faktiskt rätt bra ändå. :) efter det åkte vi hem till mig..

idag gick jag upp tidigt för att dra mig till kyrkan och ludde stannade kvar i sängen. när jag kom hem så drog han , jag och mamma till en loppis som ligger utanför tallboda. men det var bara massa skit där inne..
efter det käkade vi innan vi drog oss in till stan för att träffa Johanna, karro  och marina för en fika och
efter ett tag kom också jimmy..

på fredag drar vi äntligen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0