Would you dance. If I asked you to dance?

Postat av:

läser inte din blogg men blev av en slump att jag kom in här. vill inte såra dig men skulle vilja fråga dig en grej, har du anorexia?? på bilden som du la upp i detta inlägg ser du jätte smal ut!!!
taksam för svar

 

Svar: Först och främst vill jag säga att jag blir inte sårad mer arg av att någon ens tänker tanken att kommentera något sådant och dessutom inte skriva vad du heter eller nått. Väldigt fegt!!  Jag har inte anorexia! Jag har alltid varit smal i hela mitt liv. Och jag äter och äter och går inte upp i vikt. Min kropp är så. Och det är inget jag är stolt över.. jag skulle göra vad som helst för att gå upp 5 kilo. Men det spelar igen roll om jag äter 5 pizzor jag går inte upp än då. Som sagt min kropp är så! Jag är underviktigt, Tänker inte säga hur mycket för det har varken du eller någon annan med att göra! Dessutom är det fan i mig inte acceptabelt att ens skriva en sådan kommentar. Fy faan !

 .


Kommentarer
Postat av: sara

haha vilken nötskalle, vem som helst ser ju att bilden är utdragen x)

2010-09-26 @ 02:26:09
URL: http://sarastenumgaard.blogg.se/
Postat av: Mareejaaa

Håller med Sara, nötskalle.. Du är jättefin gumman, många som vill ha din kropp! ;) Puss<3

2010-09-26 @ 18:20:40
Postat av: Anonym

du är fin precis som du är. Min flicka.

2010-09-26 @ 18:25:42
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/
Postat av: sofia

mooojjjeeee. bilden är utdragen och du är perfa! puss hjärtat!

2010-09-27 @ 00:39:50
URL: http://soofiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0