Spanien , Benidorm 2010 .


Jag och mamma en kväll då vi åt glass .
Älskar dig


Lydia och jag innan vi skulle åka hem


Min underbara syster Erika


Benidorm


Erika , jag , Lydia


På lördagen trodde vi det var marknad, vilket det inte var..
så vi gick och köpte svin dyr frukost istället.. mycket god. och onyttig !!


Misslyckad hopp bild.. eller alla vart det. men jag ser väldigt lång ut på bilden !!


BERTHILSON


någon dag på stranden..

Den bilden fick avsluta resan.. för dom flesta bilderna togs med en annan kamera.
så fler bilder kommer upp någon annan dag!

puss.


Kommentarer
Postat av: sofia

fiika snaart tycker jag!! pusss

2010-09-04 @ 00:27:58
URL: http://soofiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0