sick and tired of your bullshit






( bilder från spanien 2010 )

Idag var jag ledig från min praktik dock inte från skolan..
men efter det drog jag och carro till rece och jag väntade på min buss.
när jag kom hem pluggade jag som en galning och sov lite innan sara kom hem till mig!
vi fixade min tvätt och sara lärde mig lite vad som skulle vara vart och skit.
sen drog hon och jag med min mamma till mantorp och jag fick med mig en tröja hem..
sen blev det fika på stan med brudarna ! och imorgon börjar jag inte förän klockan tre så jag ska upp rätt tidigt för jag behöver plugga än hel del..

hörs!



som rubriken säger så är jag trött på allt bullshit.
trött på att någon sjuk människa som inte har något bättre för sig komenterar en massa duma komentarer på min blogg. vem du nu är så kan du lika gärna sluta för jag tar ändå bara bort allt du skriver..


.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: du som e snygg, din snygging!

2010-09-28 @ 20:48:19
URL: http://soofiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0