prutt prutt.......

Köpte en tröja idag på stan när jag var där med Karro och marina för ynka 30 kr. nu har jag varit väldigt kreativ och gjort om den. Bild kommer kanske imorgon !

Helgen som kommer så kommer jag inte vara hemma alls, vilket betyder inget uppdatering här förmodligen..  plus att det bästa med den hära veckan är att jag faktiskt är ledig imorgon och jag ska till tornby med min syster och maskerad fest på landet på kvällen. Lördag blir det jobb och sedan firar att sara har blivit stor… men bara för att hon är artton nu betyder inte att hon är stor inte!!!

DS: det står prutt på bilden.
syns dock inte lika mycket på blogg.se....
.


Kommentarer
Postat av: sara

större än dig iaf :D

2010-10-02 @ 03:28:22
URL: http://sarastenumgaard.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha baddräckt i stjärten

2010-10-03 @ 18:36:12
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0