If today was youre last day

Idag fick jag frågan av min handledare. Hon frågade om jag bara hade en vecka kvar att leva och du visste om det, vad skulle du göra då ?

- Jag skulle åka till spanien med min mamma och mina syskon. där har jag varit sjukt många gånger med dom och jag skulle bara ligga och sola och bada med dom. skulle berätta hur mycket jag älskar dom och jag skulle även träffa alla mina underbara vänner och säga farväl.. jag skulle också vilja säga farväl till min pappa. skulle säga att jag aldrig kommer förlåta honom men att jag älskar honom!





Grattis till Världens Bästa jonte som fyller hela 18 år idag. jonte du är bäääst!!

Grattis även till min underbara mormor som fyller år Idag. Mormor, Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0