I can not wait forever

hemma från praktiiken. fick gå tidigare för jag mår inte alls bra, känner mig sjuuk !!
efter praktiken gick jag och mötte jossan för att ge henne lite skolpapper sen drog jag till bussen in till stan
men det var en halvtimme tills min buss hem gick så jag passade på att dra till H&M för dom har 100 kr rabbat på jeans.
så blev ett bar jeans för bara 100 kr! tekniskt sett fick jag dom av marina ! så tack marina ! :)
nu ska jag ligga i min säng resten av dagen och tycka synd om mig själv......


bild från ettornas nollning.

haha. vi tyckte dom hade så tråkigt så vi i min klass gjorde en egen liten nollning för oss själva.
och jag fick vara offret !

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0