bilder från i ondags, igår och idag ...



i ondags så fickade jag med figge och maria.
sara och även joel kom ett tag.






I fredags på min praktik fick jag följa med en av den boende till den personens dagcenter.
det var jätte roligt och jag köpte även grejer som hon har gjort ! :)











jaa, och efter praktiken hade vi IV val och vi skulle åka rullstol på stan.
det var roligt och blev en hel del skratt.







min bror är bääst i världen.



så har dom närmaste dagarna sett ut.
blev en del grejer med hem idag med..

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ FÖRBANNT FIN.



och ja, ängeln är från tysklaaaand :D

2010-09-25 @ 15:44:33
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0