Med evig kärlek ....



I love yoou !

idag kom jag till min praktik vid 7. min handledare skulle på möte så jag var kvar helt själv däär.
skulle städa en brukares rum och jag satta på east fm i hela huset på högsta volymen.!
Efter praktiken så drog jag till gymmer och när var jag var klar där drog jag till rececentrum för att gå dit sofia gjorde sin tatuering. den blev verkligen jättefin och jag lääängtar till jag har pengar att kunna göra min eftersom mamma inte vill betala den....

efter det drog vi till stan och fikade ett bra tag och fler och fler kom...
figge kom in till stan för att köra mig, joel och maria till jonas.
vi hade en helt underbar kväll !
nu ska jag se på tv och sedan sooova.

.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag ääälskar dig snygging!<3

2010-10-21 @ 22:20:46
URL: http://soofiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0