Dear father

eftersom att min pappa inte svarar på mina mail och min mobil funkar inte och jag vet att han läser min blogg så skriver jag det här.... så ni andra har egentligen inte något med detta att göra.


Pappa, jag saknar dig. jag saknar inte den människan du är nu. jag saknar min pappa jag hade som försvann.
pappan som jag aldrig trodde skulle försvinna från mig. pappan som jag aldrig trodde skulle kunna vara otrogen mot min mamma... pappa, den människan du har blivit är inte min pappa.
hur kan du bara lämna oss och inte ens bry dig om oss..
dom 25 åren du hade med mamma betyder dom ingeting för dig?
hur kan du ens tro att jag vill träffa ditt nya barn du har? min så kallade bror som du säger...
är du stolt när du tittar på dig själv i spegeln ?
hur kan du sova på nätterna när vi andra gråter om nätterna?

pappa, jag älskar den pappan jag hade när du var med mig. men han finns inte längre. bara i mina tankar.

hej då!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0