Tidsfördrift .......

Ditt namn: Alice Maria elvira Berthilson
Ditt land: sverige
Ögonfärg: blå/gröna ?
Kännetecken: lejon
Längd: 148,5 cm
Bra/dåliga sidor: bra vet jag inte men dåliga är att jag inte kan städa mitt rum
Viktiga personer: familjen och vänner.
Hårfärg på andra könet: ingen aning. allt naturligt.
Vad "kollar du in" hos en kille: helt ärligt.. så kläderna!
Vad föredrar du för killar: humm.. att dom ska vara snälla. gärna piercingar och tattooo.. inte helt fel om dom kör longboard!
Killar du inte klarar av: osäkra på sig själva..
Tycker du om någon just nu: neej 
När var din första riktiga kyss: fick min första kyss 1845
vem var den senaste du kysste: widel, videl eller vad han nu heter.. han har ett konstigt namn
Vad tycker du om kärleken: vad tycker du? 
Favorit mat: taco eller pizzzza
Favorit dryck: drinkar är inte så pjåkigt annars gillar jag nog mjölk eller fanta mest.
Vad lyssnar du på för musik: allt
Hur många barn vill du ha: 3 eller 4
Vilken musikstil tycker du mest illa om: dansband
Har du busringt någon gång: hänt
Vad älskar du: snus, familjen vänner och mina huuundar.
Vad hatar du: folk som snackar såååå mycket skiit.
Finns det något du verkligen skulle vilja göra innan du dör: åka till afrika eller libanon
Vem vet mest om dig: johanna och karro
Har du någonsin varit full: kul fråga
Har du haft sex med fler än 5 personer: neeej
Har du helt svenskt ursprung: jaa

Föredrar du svenska eller utländska killar: lite av båda kanske.
Sköter du skolan: det tycker jag, skulle kunna sköta det bättre...
Vilken var den värsta tiden: när mina föräldrar skilde sig och när laila dog....
Har du haft sömnproblem: grova
Hur ofta gråter du: händer ibland
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt: johanna eller lydia. 
Är du stolt över dig själv: ibland
Vad får du ofta komplimanger för: inte en aning.. mitt hår tror jag.
Cider eller öl: cider
Är du kompis med ditt/dina syskon: jaadå
Vilken storlek har du på kläderna: har xs. men vill oftast ha det i M
Har du kysst en främling: jaa
Har du pussat en tjej: ja
Har du sagt bög till en kille: ja
Borstar du tänderna varje morgon och kväll? ja
Har du gråtit inför en vän: jaa
Sminkar du dig innan skolan: alltid
Är du blyg: beror pååååå
Har du svarat ärligt: aaaaaaaaaaa....

.


Kommentarer
Postat av: Lydia

ÄLSKLING, du är väl ändå inte 148,5?!

Hahahaha, 158(,5) centimeter....

2010-11-11 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0