that´s great to here

jag har verkligen haft en underbar dag idag!
agnes och jag vaknade vid ett och drog in till stan vid halv fyra för att träffa sara och maria.
efter drog vi till kyrkan och jag får ett samtal från någon cissi som undrar om jag fortfarande är intresserad till att jobba på studieförbundets vuxenskola. och jag är verkligen det. så imorgon ska jag på anställningsintervju 
innan jag drar vidare till min praktik :)

när jag kom hem så skrev min tränare tim till mig och frågade om allt är bra med mig.
och jag sa som det var och jag fick svaret att - well in my mind you havent stopped, youre coming back when you feel up to it! och jag  blev verkligen jätte glad för jag saknar volleybollen och alla tjejer jätte mycket !




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0