Dag 2 - Min första kärlek

min första riktiga kärlek började nog i 8an. jag blev kär i en kille som inte blev kär i mig.
har nog alltid haft en viss kärlek till den personen och kommer alltid att ha fast jag inte vill inse det själv..
ända från 8an tills nu har det gått upp och ner och det är nog igentligen mitt egna fel. men samtidigt så vet jag att vi inte kan vara mer än vänner....

annars då ? har varit i skolan idag sen um och efter det drog jag och träffade sirva, melissa, lara , linda och savanna.. jag , savanna och lara drog efter det och jobba. helt stöört roligt var det :)
nu ska jag plugga och sen sooova.

--


Kommentarer
Postat av: Geirelle

Nice site, keep up the good work!

2011-03-21 @ 16:12:48
URL: http://geirelle.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0