every fucking time...

veckan har varit till och från. ena dagen har jag kännt mig jätte sjuk och andra bara ont i kroppen..
min kropp vill inte som jag vill..

hur kommer det sig att varje gång man har en vanlig vecka ibland känner man att man vill bli sjuk. men när man är sjuk så längtar man till det vanliga. jag längtar till volleybollen och skolan !
idag var jag på sommarskolan i alla fall och det gick okej. efter det drog jag till stan tänkte dra till kyrkan men pallade inte så blev sex and the city hos sara istället.. blir inte att dra till praktiken i morgon. min kropp orkar inte med det. min kropp bara läger av nu.. och det är sjukt jobbigt. känns som jag äter som en gris. men tydligen inte! jävla skit. vill inte in i skiten igen ! i alla fall har jag haft en underbar kväll med sara och sex and the city tack för det! slänger in en bild från maskeraden i skäggetorp .





every time I see you I get a smile on my lips.
every time someon says yout name, I get a smile on my lips.
every time someone talks about you, I get a smile on my lips.
 you mean so much to me. you are everything I could ever wish for .....



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0