I´m just a girl. standing in front of a boy. asking him to love her.

Helgen har varit allt ifrån den konstigaste helgen till den bästa.

 

Fredagen börgjade med att joel förstör våran kväll redan vid  fem tiden. Då blev det så att jag drog mig till sara vid 6 tiden och när jag kommer in så sitter hon i mjukiskläder. Och vi pallade inte grilla. Så vi stekte det och la maten i ungnen.. joel smsa och vi var tvungna att springa till bussen..Vi väntade på bussen och tog den till lambohov, jävla sara säger jag bara !Hon tog med mig till en fest där det bara var töntar.. Kvällen slutade på efterfest eller nått hos figge…

 

Lördagen : vaknade runt 2 tiden och framåt 3 kom familjen holmberg och hämtade mig.Jag åkte till lyddan. och jag sov lite sedan kollade vi på film och åt lite taco..Efter det drog vi till joel lundkvist i ryd ! och det skriver jag inte här. Men det var en kväll att minnas..Efter kvällen hos ryd så sov lyddan och ida hos mig. Blev långa samtal på kvällen men till sist somnade vi.. 

 

Söndag : vi gick upp fixa oss och sedan lämnade vi av ida i stan så åkte jag och lyddan vidare till kyrkan.  Efter kyrkan tog jag, lydia och sofia och satte oss i det fina vädret med en glass, och sofia med en cigg. Det var mys ! senare på söndag åkte jag till ikano med mamma och micke, sen till stan för en fika med brudarna. Sen gick jag fort hem till mina systrar för en chill kväll.

Nu ska jag sova och ser fram emot  onsdag !

( bilderna under är togs på valborg är tyvärr tagna då det var som minst skoj, i ett parkeringshus med en däckad liten pojke. vid namn som inte får nämnas..  )











-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0