Minns första gången vi kysstes, kärleken fanns där. kärleken fanns där för länge sen.

idag började jag jobba klockan 13.00 till 20.00 och jag är helt slut nu.
i heligen kommer jag jobba med. och jag känner redan nu hur min kropp inte kommer orka med det.
men jag är ledig på fredag, och om jag sover super länge då kommer jag aldrig palla att gå upp klockan 6 på lördagen... vi får se hur det går. på fredag blir det att sova och fixa bank kort med mamma, ÄNTLIGEN! jag måste nog vara den ända som är 16 år och inte har något bank kort. men hallå? jag överlever ändå. på fredagkvällen kommer även mina tjejer hit! ringde även makkan förut men han har sin mobil avstängd så fick inte tag i honom. men jag ska anmäla mig till moldavien! så det blir jag och massa gött folk från ryttis som drar dit ! :D

pussssss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0