I never thought I'd fall for you as hard as I did..

Idag har jag varit ledig. kan säga att det behövde både jag och min kropp.
sov nämligen hos min syster sen på morgonen hämtade mamma mig och vi åkte in till stan.
blev ett par glasögon, klänning och ett linne! :) efter det fixade jag ett bank kort. äntligen säger jag bara!
kortet kommer på fredag och sedan tar det 3 veckor innan jag får mitt legetimation.
mitt namn på kortet blev jätte fel. skrev det jätte fult och inte tala om hur kortet belv.. fy vale vad fult!
aja sen åkte jag och kollade på tränningen på grund aav att jag fortfarande har ont i handen. men i morgon ska jag försöka vara med.. efter träningen i morgon blir det bio och middag typ med hela laget! det gillas...
slänger in en bild på dom två bikinisarna jag ska köpa mig till sommaren.  pusss.




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0