and pray to God he hears you ♡

Idag hade jag min praktik som vanligt och vi var ute med massa tanter och en gubbe, idag för dom skulle få lite friskluft..
så vi gick och köpte lite tulpaner, eftersom det är tulpanernas dag idag!
det visste ni inte va? kan säga att dom boände visste inte heller om att det är tulpanernas dag...
efter min praktik så träffade jag rubina en stund innan hon skulle till jobbtorget.
så när hon gick dit gjorde jag mina ärenden i skolan och sedan vidare till bibblan för att fika med sara.
sen åkte jag hem fixade mig lite snabbt och sedan åkte jag in till sporthallen för att gå på möte med laget.
efter det så gick jag karro och johanna till marina för vi skulle ha tjejkväll där. problemet var att vi gick helt fel väg.
eller vi gick en väg som vi eller som igentligen jag trodde gick fortare men det gjorde den icke! det tog mycket längre tid..
efter en mysig kväll hos marina så tog jag bussen och där satt simon. så när jag var framme i tallboda gick han och jag runt lite och snackade i tallboda... i morgon blir det stan och fika på kvällen!
pöösss på denna dag!




 Kurragömma!!
.


Kommentarer
Postat av: Lauritsaurora

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 11:38:43
URL: http://lauritsaurora.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0