22:51

Dagens humör: helt okej.
Dagens mående: illa...

Dagens borde: göra läxan
Dagens frisyr: som jag brukar
Dagens smink: det gamla vanliga,
Dagens klädsel: jeans och lydia hombergs rosa tröja .
Dagens planer: alla planer jag hade har jag redan gjort.. men annars är det att sova och det kommer jag göra snart.
Dagens materiella vill ha: jag säger ju aldrig nej till nya kläder och skor !
Dagens längtan: lovet som närmar sig nu, 2 dar kvar, 2 dar kvar... och sommaren
Dagens fundering: hade inga.
Dagens beroende: s
Dagens tråkigaste: att komma hem och veta att filmen vuxna människor hade redan börjat för en timme sen ! :O

detta inlägg är tillägnat till sara !

nu ska jag sova. pööössss































.


Kommentarer
Postat av: s

höhöh bugar o bockar ♥♥♥♥

2010-02-17 @ 22:58:55
URL: http://sarastenumgaard.blogg.se/
Postat av: Alicee

braaaa! :D <333

2010-02-17 @ 23:07:56
URL: http://knocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0