00:53

I skuggan av värmen
 

I skuggan av värmen är en mörk kärlekshistoria som utspelar sig i Stockholm där två unga människor, Eva och Erik, möts av en slump och drabbas av den verkligt stora kärleken. Eva bär på en mörk hemlighet och ju mer hon släpper in Erik i sitt liv desto mer ställs hennes inrutade tillvaro på ända och Erik ställs snart inför en av livets riktigt stora frågor: Hur långt är du villig att gå för den du älskar?




Idag så åkte mamma och jag i den nya vita bilen för att hon skulle lämna mig hos min bästa vän lydia.. vi fikade och sedan kollade jag, lydia och hennes mamma på film. vi såg i skuggan av värmen. (under bilden står det vad filmen handlar om) filmen belv man så sjukt tagen av. den är verkligen en film folk borde se.. hade tänkt gå till bokia i morgon för att se vad boken kostar för oftast är boken alltid bättre än filmen !
och hur bra kan inte filmen bli om joel kinnaman är med i den? nu väntar sängen.. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh, den va finfinfin. såg den idag igen haha. älskar dig.

2010-02-22 @ 17:14:19
URL: http://lydiaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0