I don't need sex - lifes fuckes me anyway !

Idag drog jag till stan med sara för att handla dom sista julklapparna!

På kvällen drog jag mig till min syrra som fyllde år igår. hon skulle ha fest där med sina kompisar.
så var där en liten stund innan jag drog mig till ishallen för att träffa Elin och Alex. vi åkte en liten stund sen drog vi oss in till stan för att dricka lite varm choklad. när jag kom till tallboda träffade jag en kompis och nu sitter jag och kollar på Adam och Eva! :)



Bild från i fredags när vi åkte skridskor med klassen !


Två helt underbara tjejer som jag spenderade kvällen med.

.


Kommentarer
Postat av: alexandra

iloveyou<3

2010-12-19 @ 02:09:23
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0