Dag 6 - min dag!

vaknade idag av att en stor fet jävla hund hoppar upp i min säng. då menar jag inte ragnar, utan doris!
missade min buss och kom sent till första lektionen men det var lungt. efter det vare lunch och vi käkade sen drog vi oss till stan. när vi kom tillbaka hade vi natur. men vissa skulle göra prov så jag och malin hade inget så vi gick ner till matsalen och snackade istället.. efter var det svenska och läraren gick igenom teatern vi ska på, på torsdag.. sen slutade min klass förutom vi lärlingar vi hade en till lektion med ettorna ..

sen drog jag mig in till stan för att träffa Savannah. vi drog till jobbet och vi hade faktiskt väldigt roligt! hahah..
sen skulle jag hem och buss skiten fasnade och alla som var på bussen fick gå ut och vänta på en annan buss som skulle hämta oss. men vi fick fucking vänta i 20 minuter ute! inte okeeeej..


sjukt tråkig text.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0