Dag 13 - Den här veckan.

Måndag: skola, hem och sov lite, stan träffade Lara och vi gick och jobbade

Tisdag: praktiken tidigt på morgonen, sedan till skolan. guud vad skönt det var att för en gångs skull få vara i skolan ! sen drog jag inte till stan och fikade med Agnes, Maria  och Sofia.

Onsdag: idag drog jag till praktiken och gick tidigare därifrån till skolan för att töma mitt skåp som dom andra i klassen ska göra i morgon. sen drog jag hem åt lite och sedan sova jag. ikväll drar jag till karro sen drar hon , jag och johanna till PB. sedan blire att sooova hos karro..

Torsdag: börjar vid halv 1 så tar bussen dit och sedan hämtar mamma mig för att köra mig till vikingstad. där spenderar jag natten hos lyddan !

Fredag: ska åka skriskor med klassen på idrotten sen har vi vanliga lektioner. kvällen blir att fira min syster som fyller år .

Lördag: vet inte....

sööndag: soooooova länge hoppas jag på !

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0