Dag 11 - Mina syskon



Erika Berthilson - detta är min syster hon fyllde år för inte så länge sen.
hon fyllde 24 år och jobbar som undersköterksa på två olika ställen tror jag.
jaa, jag går i hennes fotspår eftersom hon också gick på birgittaskolan.
sover ofta hos henne med tanke på att både hon och min andra syster delar lägenhet.
hon är en helt fantastisk syster och jag älskar henne massor !



Lydia Berthilson - Det hära är min andra syster och hon fyller år snart. när jag var liten gick min mamma in i väggen och hon och hennes kompisar var dem som tog hand om mig. många av hennes kompisar "känner" jag och är ibland med dom. jag har till och med snott en kompis från henne. det är alltså min syster som har uppfostrat mig. vi är väldigt lika i sättet och i utseendet.

med henne kan jag prata om allt med. hon är helt underbar och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
klart vi bråkar men blir alltid sams efter ett litet tag. det finns verkligen ingen som henne,
hon är helt klart bääst och jag älskar henne !



Viktor Berthilson - Det hära är min storebror.
fruktansvärt smart kille som bor tillsammans med sin flickvän och jobbar med att sätta upp skyltar och att göra hemsidor. han hjälper mig alltid med mina läxor om jag inte förstår.
när vi ses så bråkar vi oftast. mest att han håller fast mig och att jag ropar på mamma.

bättre bror tror jag faktiskt inte att man kan ha !
älskar dig min käära bror.


Har även en halv bror men har igen bild på han, och har aldrig träffat han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0