Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

glömde skriva dag 8a men skiter i den för jag har inget ögonblick som jag vill skriva om..

Det här hade jag på mig i dag:

srumpbyxor
jeans över
svart linne
bälte
stoor tröja
love ring
mina armband
en svart klocka


idag var jag på teater med klassen. sjukaste teatern jag har sett. en av tjejerna visade brösten, vi fick ha fula hattar/mössor och gå runt masso.. men det var faktiskt väldigt rolig! efter drog jag till stan för att träffa min syster. vi gick till en affär och sedan bjöd hon mig på mat.
drog sen efter ett tag till min praktik och min handledare tyckte synd om mig för att jag hade gått i skolan sen typ 9e och skulle gå till 8a så jag fick sluta vid 5. jätte snällt av henne ! så jag tog bussen in till stan och träffade mamma. hon köpte lite grejer jag ska få i julklapp :)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0