Dag 07 – Min(a) bästa vän(ner)

säger som sara att bästa vän är något man sa när man var liten.
men visst så finns det vissa som man har en nämare kontakt med och som
jag anser är mina "bäästa" kompisar.




karro och johanna, er har jag känt i 11 år och när vi tre är så är
det något allderles extra.

finns igen finare


tjejer, ni är det bäästa jag har


fasten att vi bråkar ibland så är ni tjejer helt fantastiska
Yalda, har känt dig med i 11 år och vi vart bra kompisar när vi var 7 år gammla
fasten vi knappt umgås lika mycket som vi gjorde för 2 år sen så vet jag att du alltid
finns där för mig som jag gör för dig. du är min bäästa killkompis och kommer alltid 
att vara.. alla minnen vi har tillsammans kan igen ta ifrån oss.

du är bland det bästa jag har.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0