22:37

kan det vara så att det är roligt att plugga?
jag tycker det nu i alla fall..
fast det är vell nog mest för att jag pluggar något jag kan ganska bra.
jag menar i högstadiet gick det ju åt helvete, för jag inte tyckte om det
ämnerna..

min syster klagar på att jag skriver så korta inlägg.. så nu måste jag ju skriva mer..
fattar inte att folk orkar? :O jag har ju bättre saker att göra. typ som att plugga hälsa.. HAHA!

i alla fall har min syster kollat upp biljetter upp till stockholm, kostar bara 212.50 kr för dit och hem! gött

laget ska upp och spela i stockholm då.. så lycka till! jag är på green day!

sov gött.

jag älskar min syster!


Kommentarer
Postat av: systeryster

haha å jag älskar ditt inlägg...fast du kanske skulle lägga lite energi på att plugga lite svenska ;o) pöss

2009-09-22 @ 22:43:23
URL: http://lydiasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0