23:20

visste du att min familj är en fosterfamilj?

det beyder att vi har barn eller ungdomar som bor hos oss.
dom kan bo hos allt från en natt till flera år. jag har så länge
sen jag kan minnas haft fosterbarn som bor hos oss.
när vi inte har det så känns det bara konstigt att det inte
 bor någon hos mig som inte är min biologiska syster eller
bror... vissa av dom som har bott hos mig ser jag som mina
 syskon, och vissa inte.. det beror på vilken kontakt jag får
med dom.. visste du att jag har en fostersyster som bor
hos mig nu? när jag gick i kungsis i nian gick hon i 7:an..
det är konstigt att jag såg henne nästan varje dag i ett år.
och nu bor hon hos mig...





bjuder på bilden 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0