23:10

filmen är helt underbar. det måste nog vara bland dom mest bästa filmerna som någonsin har gjorts.
jag kollar på pretty woman och jag älskar den, jag ler hela tiden, man blir liksom glad av den...
om man ändå skulle träffa en kille som han. men det kommer ju aldrig att hända.
eftersom det är en film, och allt som händer i filmer händer aldrig i verkligheten.
eller, det kanske gör det? det återstår vell att se.

för övrigt har det varit en väldigt seg dag, bara legat i sängen och varit sjuk.
blir igen skola i morgon heller. hoppas på att det blir bättre så jag kan gå till skolan på onsdag,
för jag missar verkligen massor i skolan.. leger redan efter i massor. inte bra om jag ligger ännu mera efter när jag kommer tillbacka till skolan..

aja. nu börjar värdens bästa film igen.



Du har redan förlorat en dotter.
vill du förlora en till ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0