22:43

tog madrasen, kuddar och en jätte stor filt och la mig i vårat nya gräs, helt underbart..
det som var mindre underbart var vell att jag log där och pluggade och inte sola...
får ta det en anna gång.

för övrigt hade jag sjukaste leketionen i hemkunskap, för er som inte vet så har jag hemkunskap med bara killarna i 9E och dom är inte att leka med kan jag säga, dom är väldigt speciella.. ibland är det så att man bara vill spy på dom för att dom är så jävla jobbiga, men för att komma till sak så satt jag och hörde på hur Axel, Rasmus och Beppe satt och snackade om hur deras föräldrar vet eller inte vet om att dom snusar.. fick även reda på att Axel hade 16st doser under sin säng som hans pappa hade hittat, hans pappa var tydligen arg, men Axel skit i det.. efter att hans pappa visste om att han snusade så skit han i att inte snusa i hemlighet hemma, så efter maten varje dag tog han en snus, och nu har han som en pyramid med bara snusdoser... viktig information va? inte alls om ni frågar mig, och jag satt ändå och lyssnade på allt det här i hela 20 fucking minuter!!


nu ska jag plugga hemkunskap, har både omprov och vanligt prov i det i morgon!
hoppas det går bra.

Bless.

Du har förändrats,
och jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0